Sunday, December 27, 2015

חורף טיים

אז כמו שבטח כבר הבנתן, אני גרה במינכן שבגרמניה וכאן בניגוד למדינה היפה שלנו יש חורף ואחד אמיתי, עם מעלות מתחת לאפס, שלג, חושך וקור אמיתי שחודר אל תוך העצמות.


החלטתי לעשות לכן פוסט חורף חמים, עם כל הדברים שהופכים את העונה הזאת להרבה יותר מפנקת. אז תכינו לכן תה חם טעים טעים, משהו לנשנש ובואו נתחיל:



בהשראת הרחובות ואווירת הכריסמס שקישטה בשבועות האחרונים את כל הרחובות, גם אני מצאתי בחנות ״הכל ביורו״ שהיא האהובה עלי בעולם, שרשרת מנורות לד, תליתי אותה מעל הספה והיא לגמרי הפכה את הבית למעט festive.



בזמן האחרון התאהבנו לגמרי ברעיון של נרות, בעיקר כאלו עם ריחות שהופכים את החדר לפינוק אמיתי, את הנר הזה ממש אהבתי בעיקר בגלל מה שכתוב עליו "CALM" והריח הונילי המתוק שהוא מפיץ.





הדבר הבא הוא תה, שהרצון להתחמם כל הזמן קירב אותו אלי הרבה יותר מאי פעם. מפריז הבאתי איתי תערובות תה של מותג שנקרא ״KUSMI TEA״ הוא מותג תה יוקרתי ומהמם עם תערובות מעולות, ארומתיות, בתמונה שתי תערובות הכחולה הכהה נקראת אנסטסיה והיא תערובת תה שחור חזקה וארומתית, והשניה היא שיתוף פעולה עם Jean Paul Gaultier שפשוט לא יכולתי להשאיר בחנות והתגלתה כמופלאה.




ספר טוב הוא בעיניי מרכיב הכרחי בערב חורפי ומפנק, והספר הזה- ״מלכת היופי של ירושלים״ של  שרית ישי-לוי הוא פשוט קסום ומושלם, סיפור רומנטי שצובט את הלב, מומלץ בחום.



ולסיום איך אי אפשר עם קצת ביוטי, בחרתי את הטופ של המוצרים שאני משתמשת כדי להציל את עצמי מהקור הנורא.

הקרם הרב תכליתי של Nivea שהופיע פה כבר מספר פעמים
הLip Balm של EOS, הייתי מכורה לטעם קוקוס-וניל שמצאתי במקרה ואור קנה לי במתנה את הכחול הזה, כשהרחתי אותו מספר פעמים בחנות הייתי קצת סקפטית אבל כשטעמתי אותו הוא לגמרי הפך להיות האהוב עלי
וזלין שהוא לגמרי הSOS שלי לימים קשים, ובאותם ימים אור צוחק עלי שאני נראת כאילו דחפתי את הראש לקערת וזלין.
וקרם יום שבדרך כלל אני לא משתמשת בו אלא רק בלילה, אבל בימי חורפיים רציניים אני רצה אליו.



זהו, אם יש לכן טיפים לחורף חמים, אני מחכה לשמוע:)

מקווה שנהנתן



נשיקות לאבס,
בת-אל

No comments:

Post a Comment