Wednesday, January 6, 2016

6 דברים שכדאי לכם לעשות ב2016

אז אנחנו כבר שבוע ב2016 וזה הזמן לחשוב בהיגיון ולוותר על כל ההבטחות המוטרפות שהחלטנו ב00:00 ולדבר על דברים אמיתיים.
אספתי ששה דברים שאני מתכננת לעשות ב2016, שפויים, כיפיים שיהפכו את השנה הזאת להכי טובה שאפשר.

בואו נתחיל!


1. תהיו יצירתיים-
תעשו דברים חדשים, תלמדו משהו אחד חדש לפחות, זה יכול להיות משהו שתמיד רציתם ולא העזתם או דברים שאף פעם לא חשבתם שתעשו. חשבו מחוץ לקופסא והפכו את הדימיון למציאות.


2. תעשו ספורט-
נכון, גם אני לא גורו הכושר הגופני הגדולה ביותר, אבל בחרו ספורט אחד, כל דבר, פילאטיס, ריצה, הליכה, רכיבה על סוסים ואפילו גולף, אמצו אותו חזק חזק אל ליבכם ותהפכו אותו לחלק בלתי נפרד מהשנה.


3. תאהבו דברים קטנים-
תמצאו את הדברים הקטנים שיכולים לשמח אותכם. אם זה שפתון, שוקולד מיוחד, סדרה אהובה ואפילו ריח של נר שתפס אותכם. בחרו משהו קטן שעושה אותכם הרבה יותר שמחים.


4. התחברו למדיה החברתית-
אז נכון שדוגמנית אוסטרלית אחת התהפכה על המדיה החברתית והראתה לכל העולם כמה רע פה. אבל אני ממש לא מסכימה איתה וממליצה בחום להיכנס לרשת החברתית, להכיר אותה טוב יותר, למצוא יוטיובר שאתם ממש מתחברים אליו, לכתוב בלוג סודי אל תוך הלילה וליצור כמה שיותר קשרים ותוכן זה יהפוך את העולם שלכם להרבה יותר מגוון, מעניין ומרגש.


5. פינוקים-
תפנקו את עצמכם, תשקיעו בעצמכם והכי חשוב תאהבו את עצמכם. כן מגיע לכם לאכול ארוחה מושלמת ב500 ש״ח, מגיע לכם מסאז׳ טוב בשישי בבוקר, מגיע לכם להדליק נרות בבית ולשבת עם כוס תה והמחשב עד אמצא הלילה. מגיע לכם את כל הטוב שבעולם.


תזונה טובה-
הכניסו אל התזונה שלכם משהו אחד טוב, זה יכול להיות זרעי צ׳יה (כמו בתמונה), ויטמינים, שייק בוקר ירוק, סיבים תזונתיים, פירות, כל דבר שהוא טוב לגוף היקר שלכם. לא תאמינו כמה דבר אחד יכול לשנות.


זהו יקרות ויקרים שלי, אלו ששת הדברים שאני מאחלת לעצמי להוסיף לשנת 2016.
מקווה שאהבתם את הפוסט ואם יש לכם עוד רעיונות אני אשמח לשמוע! כתבו לי בתגובות!


נשיקות לאבס,
בת-אל

No comments:

Post a Comment