Tuesday, January 12, 2016

ארבעת המופלאים

לא, אני לא אדבר על גיבורי על {מאכזב?:) }, אלא על ארבעת ה-בשמים שלי.
לקח לי קצת זמן לעזוב את הבשמים שליוו אותי בעיקר בתיכון, 212, התפוח של DKNY ועוד כמה ריחות בסגנון ולעבור לדבר האמיתי.

אז בואו נתחיל:


Alien Essence Absolue של Thierry Mugler
אני חושבת שלכל אחת יש בושם של מעצב האופנה, אני בחרתי את זה ממש במקרה בחיפושי אחר קרם הגוף של הבושם הנוסף שלו ״Womanity", ונתקלתי בריח הזה, בחרתי את הeau de toilette מה שהפך את הבושם להרבה יותר קליל, ולכן הוא הפך לבושם הקליל שלי, בעיקר לבוקר ולפעמים אחרי מקלחת שאני רוצה להתפנק.


Chloe של Chloe
אז נכון, הזהירו אותי שהוא הבושם הכי חרוש שיש, שיש אותו לכולם, שאבחר אחד אחר אבל לא יכולתי שלא להצטרף לחבורה, הוא בושם מעולה בעיניי, עם ריח ונוכחות, נשאר לאורך זמן ומסובב אחריו מבטים, בידיוק סוג הבושם שאני רוצה.



Coco Mademoiselle של Chanel
אין ספק ששנה וחצי בעיר האורות פריז השפיעו אלי והבושם הזה הוא אחת ההשפעות. אני חושבת שאפילו הוא הבושם הרישמי של העיר, הבושם הרישמי של הפריזאיות האהובות עלי. הוא ה-בושם, אני לא אסכים עם האסכולה שאומרת שהוא זקן ומאוס, אני חושבת שהוא כל כך נשי ומיוחד והוא ישאר איתי לעוד הרבה שנים כחלק מזיכרון של פריז.


Chloe Love של Chloe
ואני אסיים כמובן במספר אחת שלי. בושם שהגיע אלי במקרה בקופסאת ביוטי בוקס ישנה לפני הרבה הרבה שנים, הבקבוקון הקטן שלו שהיה לא פחות ממושלם וכמו נס כד השמן הסתובב בבית זמן רב עד שהחלטנו להרים את הכפפה ולמצוא את הבושם המושלם. וכזה הוא, הוא הבושם המושלם הריח שלו קליל, נעים, כל כך נקי ומרענן. הוא מתאים ליום-יום אבל יתקבל בברכה גם בערב. בקיצור, המלצתי החמה.

זהו, אלו היו ארבעת המופלאים שלי,
מה ארבעת המופלאים שלכם?

נשיקות לאבס,
בת-אל

No comments:

Post a Comment