Wednesday, December 2, 2015

התחלות ושגרת ערב


אז, שוב פוסט ראשון, את האמת? אני מקווה שהפעם הבלוג יחזיק מעמד.
אני בת-אל, בת 23 וקצת, גרתי שנה וחצי בפריז אהובתי, ארבעה חודשים במינכן ועוד שבועיים אני חוזרת אליכם לארץ.
אני לא אוהבת פתיחות והקדמות, אז חוץ מהצגה קצרה אני אכתוב את הפוסט הזה כאילו הוא הפוסט ה-50 ולא הראשון, מקווה שתהנו

 שגרת ערב-  Night routine 

אז עד לא מזמן לא הייתה לי שגרת לילה, אבל יש משהו בכמה פעולות פשוטות שהופכות את הערב להרבה יותר נעים ומפנק, גם אם הוא עוד ערב שגרתי.


אז את שגרת הערב שלי אני משתדלת להתחיל עם מקלחת חמה, שתמיד מרגיעה ומשכיחה את היום שעבר עלי. אני לא מעריצה גדולה של אמבטיות ולכן מקלחת קצרה עושה בשבילי את העבודה.

אחרי המקלחת מתחיל הכיף האמיתי, אני משתמשת בקרם גוף מדהים של "bebe" בריח סמוטי רימונים, הוא מושלם, חלק כמו משי, ורימונים הוא ריח מרענן ומיוחד בעיניי.


את הפנים אני מנקה עם המי ניקוי פנים של "Garnier" שגם מסיר את שאריות האיפור וגם נותן הרגשה קרירה ונעימה לפנים, אני שוטפת בג׳ל רחצה לפנים פשוט מהדראגסטור המקומי,  "Balea" הוא מותג הבית שלהם ובינתיים הוא עושה את העבודה כמו שצריך. אני ממשיכה עם קרם לילה שלא מופיע פה מפני שהוא לא כל כך מוצלח.
יש לכן המלצות לקרם לילה טוב (תרתי משמע)? אני אשמח לשמוע!


ועכשיו החלק האהוב עלי, ארוחת ערב כמובן! אני משתדלת שהיא תהיה קלילה ולא תכביד על הבטן לפני השינה, לרוב זאת קערת שיבולת שועל ופירות, הפעם בחרתי בבית עין, קיווי וצזיקי שהכנו לבד בבית.


לסיום, הדרך הכי טובה להפוך את שגרת הלילה לנעימה ומפנקת, היא ליצור מיטה מסודרת ומזמינה שכל מה שתרצו זה לצלול לתוכה.

לילה טוב,
See you next time!:)
בת-אל

3 comments:

  1. האמת שהחלום שלי זה שגרת ערב. כל ערב אני חוזרת כל כך עייפה וקפואה שאני בקושי שוטפת פנים. אבל הדבר שאני הכי רוצה לעשות כל ערב זה סאונה לפנים. השמועה אומרת שזה עושה עור של תינוק.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני הכי סופר עצלנית אבל מאז שהכרחתי את עצמי למינימום של קרם גוף, סבון פנים וקרם פנים ממש השתפרו לי הערבים, אז אני ממש מנסה להתמיד. מה זה סאומה לפנים?!

      Delete
    2. כמו שעושים כשחולים. תרתיחי מים, כשהם רתוחים תעבירי אותם לקערה, את יכולה לטפטף שמן לבנדר או אקליפטוס או משהו. שימי את הראש מעל הקערה עם מגבת על הראש לחמש דקות וזה אמור להיות כמו קסם לפנים.

      Delete