Sunday, December 6, 2015

DIY- OMBRE LIPS


אז, לאחרונה נהייתי הכי בחורה שיש, והכל בעקבות התמכרות לסרטונים ביו טיוב.
כן אני מודה, אני מכורה לכל הסרטונים האלה, של בנות כמו בט׳ני מוטה וזואלה, זה ממכר, הן מושלמות. אבל יותר מההתמכרות, גיליתי את האהבה שלי לאיפור.

אז לכל מתחילות האיפור, כמוני, זה מדריך לשפתיים אומברה, שהוא כל כך קל וכל כך מרגש כשהוא מצליח (99.9% אחוז מהפעמים), ספרו לי אם אהבתן או ניסיתן:)
מפסיקה לקשקש מ-עכשיו:

אני השתמשתי ב4 מוצרים בלבד:
1. פודרה- של חברת Manhattan בגוון 20 peach
2. קונסליר- של חברת Kiko בגוון 02
3. גלוס כהה- של Sephora בגוון 13 plum
4. אודם אדום- של חברת Clinique בגוון 12 red y to wear
*אפשר להשתמש בכל גלוס/ אודם פשוט צריך שני גוונים, אחד כהה ואחד בהיר.


מתחילים בלפדר את האיזור, השפתיים וקצת מסביב


מציירים מסגרת עם הגוון הכהה, ובצידי השפתיים צובעים קצת יותר פנימה, אני השתמשתי בגלוס על מנת לתת מראה זוהר יותר, הצורה תעבוד נפלא עם אודם או עיפרון.


את החלק שנשאר ריק ממלאים עם הגוון הבהיר יותר 


ומתחילים לערבב עם השפתיים, פשוט להצמיד אותם כמו שאנחנו עושות עם כל אודם רגיל עד שהתוצאה מעורבבת ויפה.


טאץ׳ אחרון שעושה את כל ההבדל הוא תחימה עם הקונסילר ותיקון הצורה, אני עוברת עם המברשת של הקונסילר בצמוד לאודם בעיקר למטה ובצדדים ופשוט מערבבת עם האצבע.



וזהו, האומברה שלכם מוכן!:)
ספרו לי אם אהבתן, עשיתן או שיש לכן שיטות נוספות

נשיקות לאבס:)

4 comments:

  1. אכן מהממת ומהמם!
    צריך משטח עבודה רציני ללוק הזה.
    יש לך שפתיים הורסות.

    ReplyDelete