Saturday, December 5, 2015

Home is where the heart is


אז, ברוכים הבאים לHOME TOUR שלי.
הדירה שאני ואור גרים בה היא דירת חדר בערך, בשכונה מתוקה במרכז מינכן.


את כולה אור שלי בנה בעצמו, הארון, המיטה,  הכל, הרוב מאיקאה מה שהופך את הדירה למרהוטת בצורה מאוד נקייה ופשוטה.

בחדר הגדול יש לנו ארון גדול עם מדפים בצד אחד ותליה בצד השני, ספה עם שולחן קטן, מיטה זוגית ושולחן כתיבה לאור הסטודנט של הבית, נשמע הרבה אבל החדר מסודר (בזכות אור) בצורה שמאפשרת חלוקה קטנה, והרגשה של הפרדה בין המיטה והארון לשאר החדר.



בהמשך יש מסדרון שבעצם הוא ארון נעליים, תמיד יש בתכנון ארון אמיתי, אבל המסדרון כרגע עושה את העבודה.


המטבח מאובזר וחמוד, והוא לגמרי הטריטוריה שלי והחלק האהוב עלי בבית, בעיקר התנור הגדול והמעולה מה שבפריז היה רק בגדר חלום מוגזם מאוד.




חדר הרחצה גדול, יש בו אמבטיה מפנקת לימים שמינכן הופכת לקפואה, כיור, מתלה מגבות, מספיק מקום לסל כביסה וכמוןבן מדף קטן שמחולק בצורה הגיונית ל1/3 דברים של אור 2/3 דברים שלי:)



הבית פשוט, לא מעוצב מדי כי אנחנו יודעים שזאת לא דירת חיינו ועדיין אני אוהבת לנסות להפוך אותו לבית שלנו בדברים הקטנים.


ולסיום, אני עדיין תומכת בכותרת בגאווה, הבית הוא פה כי הלב פה 3>



נשיקות לאבס,
בת-אל

No comments:

Post a Comment