Tuesday, December 22, 2015

WHAT'S IN MY BAG?!

היי כולם,
עבר שבוע מהפוסט האחרון אבל שום דבר לא באמת השתנה או התחדש, אז הנה פוסט חדש, משהו שאני בדרך כלל מאוד אוהבת לראות, אין כמו להציץ לתיקים של אחרים ;)
מקווה שתהנו!




אז זה התיק שלי אמא שלי קיבלה אותו ואני קפצתי על המציאה, יש בו תא אחד ועוד תא קטן צדדי, בידיוק כמו שאני אוהבת



99% מהזמן יש לי בתיק את הדברים האלו בידיוק: בקבוק מים גדול, משקפי שמש וכמובן תיקתק. אני משתדלת לשתות כמה שיותר, אומרים שזה טוב לעור הפנים ומי אני שאתנגד לעוד מוצר אנטיאייג׳ינג טבעי לחלוטין?





הדבר הבא הוא תיק מוצרי הטיפוח שלי, שמכיל בעיקר דברים שהופכים את היום שלי לנעים יותר.
Labello lip butter שאני ממש אוהבת והצגתי לכם אותם כבר פה בעבר.
קרם רב תכלתי של  Nivea שאין צורך להציג הוא קלאסי ומעולה
קרם ידיים של L'occitane בריח ורדים
ואלכוג׳ל הכי פשוט שיש מהפארם  הגרמני dm






את תיק האיפור שלי כבר הראתי לכם בחלקו ולכן אני לא ארחיב במילים, זאת הגירסה הנוכחית שלו .
דאודורנט של Nivea
גלוס אפרסיקי בגרסה מוקטנת של CLINIQUE
מסקרה של H&M
בושם Chloe love 
sephora compact foundation
ברונזר הורס של H&m


הדבר הבא וההכרחי שהולך איתי לכל מקום הוא האייפוד שלי, של חברת APPLE וצירפתי אליו בהרבה אהבה את אוזניות הBEATS שלי.


ולסיום הפתעה קטנה, תמונה שלי מהפקת אופנה שתעלה בפוסט הבא, עם כוכב הפוסט הנוכחי- התיק שלי:)

מקווה שנהנתן, ספרו לי מה בתיק שלכן

נשיקות לאבס, בת-אל

1 comment:

  1. ממש אהבתי את התיק :)
    ובכלל אני אוהבת פוסטים כאלה של מה בתיק שלי, תמיד כיף להציץ לתיקים של אחרים, ולהתנחם בזה שאני לא היחידה שחייבת לסחוב מיליון ואחת דברים איתי ;)

    ReplyDelete